תקלות נפוצות וטיפול ראשוני בנזילות
נזילה במערכת אוסמוזה הפוכה
ראשית יש לסגור את אספקת הבית למערכת, הברז נמצא מתחת לכיור המטבח באזור ההזנה של המים. לאחר סגירת הברז. יש עדיין מים במיכל האגירה שתוכלו לנצל לשתיה.אם הנזילה לא הפסיקה עדיין, יש לסגור את הברז של מיכל האגירה
יש לנגב את האזור על מנת למנוע סכנת החלקה, נזק למטבח ולהיות בטוחים שהבעיה נפתרה.
להתקשר לחברה שהתקינה כדי שיבואו לבדוק את הבעיה.
יש לסגור את ברז המים למערכת במידה ואתם מתכננים לעזור את הבית לתקופה של מעל 24 שעות.
נזילה ממיני-בר:
יש לסגור את הברז הראשי של המיני-בר, הנמצא על הברז בכיור המטבח. מומלץ לנתק המיני בר מהחשמל ולשים לב שאת התקע מניחים במקום יבש.יש לנגב את המים שנזלו מהבר, ולהתקשר לחברה שהתקינה כדי שיבואו לבדוק את הבעיה
יש לסגור את ברז המים למערכת במידה ואתם מתכננים לעזור את הבית לתקופה של מעל 24 שעות.
נזילה במערכת טיהור מים
ראשית יש לסגור את אספקת המים למערכת, הברז נמצא מתחת לכיור המטבחבאזור ההזנה של המים. או שניתן פשוט לעקוב אחרי הצינור מים שיוצא מהברז של מערכת הטיהוריש לנגב את האזור על מנת למנוע סכנת החלקה, נזק למטבח ולהיות בטוחים שהבעיה נפתרה.
להתקשר לחברה שהתקינה כדי שיבואו לבדוק את הבעיה.
יש לסגור את ברז המים למערכת במידה ואתם מתכננים לעזור את הבית לתקופה של מעל 24 שעות.
המים במערכת הטיהור עכורים לאחר התקנה או החלפת מסננים
לאחר התקנה ראשונית של המערכת או החלפת המסננים נוצרים בועות אוויר לאחר מזיגה, מה שגורם למים לקבל צבע לבן / אפור.במידה ומשאירים את הכוס עומדת למספר דקות ניתן לראות שהמים חוזרים להיות צלולים.
במידה ואכן כך בדבר, האוויר אמור לצאת מהמערכת תוך יום - יומיים והמים יצאו צלולים ושקופים ישירות.
במידה והמים ממשיכים להיות עכורים לאחר המתנה יש לפנות לחברה שהתקינה את המערכת לבדיקה מעמיקה יותר.